Wednesday 26 December 2012

我想談一場光明正大的戀愛

我想談一場光明正大的戀愛

我媽同意、我爸同意
你媽同意、你爸同意

我們的大伯二姑三媽四舅五嬸六姨都同意
每天我們毫無顧忌的在一起

當我想你得時候
我爸媽會說:
讓她來咱家住幾天唄

當你無聊時
你爸媽會自然得說:
去給那臭小子打電話
讓他帶你出去玩呀 __ ♥
i hope so~~~~
 bt i feel i cannot do it.......jz becoz the person is u...
i cannot do anything.....
i jz hope my family can accept u....i will feel very happy--x10000
i jz can write all my emotion at here,i cannot tell any person...
i scared i lost for u......i also scared i lost for my lovely family.....
wat can i do??jz waiting the time...
waiting i die~~~~~~~~~
 

No comments:

Post a Comment